Profesjonalna księgowość to podstawa działania spółki.

Oferujemy szeroki zakres usług księgowych oraz kadrowo-płacowych dostosowany do dynamicznych zmian w przepisach dotyczących rozliczeń spółek.

Nasz dział księgowy posiada wieloletnie doświadczenie oraz kompleksową wiedzę z zakresu pełnej księgowości.

Cennik usług pełnej księgowości:

0 dokumentów (obsługa JPK)
1 – 15 dokumentów
16 – 30 dokumentów
31 – 45 dokumentów
46 – 60 dokumentów
61 – 75 dokumentów
powyżej 76 dokumentów
Obsługa kadrowo-płacowa

400 PLN netto / miesięcznie
600 PLN netto / miesięcznie
950 PLN netto / miesięcznie
1 250 PLN netto / miesięcznie
1 650 PLN netto / miesięcznie
1 950 PLN netto / miesięcznie
wycena indywidualna
50 PLN netto / miesięcznie (osoba)

Pytania i odpowiedzi:

Czy umowa na księgowość może być zawarta korespondencyjnie?
Umowa może zostać zawarta korespondencyjne, otrzymują ją Państwo przesyłką kurierską.

Spółkę mam zarejestrowana w innym mieście czy mogę prowadzić u Was księgowość?
Oczywiście, nie ma żadnych przeciwwskazań by księgowość spółki była z innego miasta.

Na jaki okres można podpisać umowę na księgowość?
Umowa jest podpisywana na czas nieokreślony z trzy miesięcznym okresem wypowiedzenia.

Gdzie będę dostarczał dokumenty księgowe?
Dokumenty księgowe można dostarczać osobiście, Pocztą Polską, kurierem lub w formie elektronicznej (skan lub zdjęcie) poprzez dedykowany Panel Klienta.

Od czego zależy ostateczna cena za usługi księgowe?
Cena jest uzależniona od ilości dostarczanych dokumentów księgowych. Dzięki temu płatność każdego miesiąca jest dostosowana do poziomu prowadzonej działalności.

Czy podczas świadczonych usług będzie przypisana do mojej firma stała księgowa?
Do każdej firmy jest dedykowana jedna stała księgowa odpowiedzialna w całości za firmę. Każda firma otrzymuję bezpośredni kontakt do księgowej.

Czy istnieje możliwość konsultacji telefonicznych z księgową?
W dowolnym momencie można skorzystać z konsultacji księgowej bez żadnych dodatkowych opłat.

Co w sytuacji, jeśli będzie prowadzona kontrola z Urzędu Skarbowego czy ZUS?
Niezależnie od tego, z jakiego tytułu będzie przeprowadzana kontrola, księgowość przygotuje wszystkie wymagane dokumenty oraz zawsze będzie do dyspozycji.

Czy posiadacie polisę OC?
Tak, posiadamy wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, dodatkowo posiadamy ubezpieczenie OC na kwotę
1 000 000 PLN.

© BEGER Sp. z o.o. | ul. Wróblewskiego 69a lok.16, 66-400 Gorzów Wlkp. | tel.: 602 61 22 11 | mail: DoradcaGospodarczy@gmail.com