Formalności przy zakupie spółki z.o.o.
Gdy wszystko jest jasne i jesteśmy zdecydowani, przed nami tylko kilka etapów, formalności, dzięki którym zakupimy spółkę. Wszelkie dokumenty są przygotowane przez nas. Po otrzymaniu umowy, należy złożyć na niej podpis i udać się z nią do notariusza, który szybko ją zatwierdzi.
Kolejnym etapem jest odesłanie umowy do nas. Następnie przygotowujemy formalności, całą dokumentację i wysyłamy ją pod wskazany adres. Po odebraniu przesyłki, można cieszyć się własnością podmiotu gospodarczego. Zwykle cały proces trwa parę dni i jest jedynie uzależniony od wysłania do nas umowy zatwierdzonej przez notariusza. Warto także zarejestrować ewentualną zmianę działalności w PKD, ustalić nową siedzibę oraz nazwę. Odpowiednie zaktualizowanie dokumentacji zmianowej (poświadczającej o wprowadzonych przemianach) i wysłanie jej do Sądu jest następnym, niezbędnym krokiem. Za relatywnie niewielką cenę, możemy wykonać wymienione formalności przy zakupie spółki z o.o..
Pozostaje nam się cieszyć nową spółką. Należy pamiętać o odpowiednim prowadzeniu księgowości. Jeśli jesteś nowym przedsiębiorcą i nie masz z tym doświadczenia, zgłoś się do nas – prowadzimy również kompleksowe usługi księgowe.